Ga naar inhoud

Geen groente eten, even afwachten?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Even een vraagje over Knuffel:

Ze heeft rond 14.15 groente gehad maar nu net kwam ik zelf buiten (heb last van m'n rug dus vriend had gegeven) en ze heeft het niet aangeraakt. Haar eten van gister (biks) is wel op en ze heeft voorzichtig wel zo'n rolli gegeten, ging wel langzaam. Normaal is zij onze vreetzak maar een 2e wilde ze ook niet. Ze lijkt niet suffig maar ze haar hok stond open en zij zat boven. Zal ik het even afwachten of toch maar nu da bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt hoor, we zijn net thuis... zonder knuffel.

ze is opgenomen en gaat intensieve zorg krijgen. Haar darmen liggen helemaal stil. Ze heeft een infuus gehad en ciseral drops en nog meer. Ze had voor we weggingen wel haar groente opmaar ik ben heel blij dat de afspraak al gemaakt was. Anders was ze er morgen waarschijnlijk niet meer geweest. Ik weet dat ze daar de beste zorg krijgt en ik hoop dat het weer goed komt.

Morgenochtend om half 11 kunnen we iig bellen om te horen hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk dit is wel heeeel fijn om te lezen!! dat je in ieder geval niet afwacht en gewoon meteen gaat,met de kans dat je voor niks gaat....

wat vervelend zeg dat ze nu niet bij jullie is.. ik hoop dat het helemaal goede komt ze is in hele goede handen. en ikhoop dat ze dat snel bij jullie weer is. sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben om half 11 gebeld en als alles goed gaat kunnen we haar om 4 uur ophalen. Ze heeft gekeuteld, eet nog geen biks maar wel hooi. Ik hoop dat het goed blijft gaan en we haar vanmiddag op mogen halen! Mocht het slechter gaan dan worden we gebeld maar we gaan er vanuit dat het weer goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .