Ga naar inhoud

naar de dierenarts


kiki

Aanbevolen berichten

kiki heeft al sinds ik haar heb een paar kale plekjes in haar nek. niets aan de hand dacht ik. het waren geen korstjes en het werd niet groter. maar sinds deze week krabt ze eraan en heeft ze veel meer plekken. ook met kortjes erop. ik vertrouw het niks meer en heb gelijk een afspraak gemaakt bij de dierenarts vanmiddag.

ik hoop maar dat het niets ernstigs is.....moet ik heel bang worden of denken jullie dat het wel meevalt?

wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vanmiddag dus met kiki naar de da geweest.

ze heeft met een plakbandje (?) een monstertje genomen van de plekjes en deze onder de microscoop bekeken. ze kon geen huidmijt vinden dus gaat ze uit van schurft.

ze vertelde me dat het heel lastig is om dat goed aan te tonen. ze moest dan een aantal monsters nemen waarbij ze kiki behoorlijk pijn ging doen omdat ze de huid dan open moet schrapen. dat vond ik niet echt fijn klinken.

ze raadde me dan ook aan om het testje niet te doen en haar gewoon te behandelen voor schurft. nu een injectie en over 10 dagen weer. dat heb ik maar gedaan, en ik hoop dat het gauw beter wordt.

ik weet niet meer hoe het medicijn heet maar het begon met een I....

nog wel even leuk om te vermelden.....er stonden op een bepaald moment wel 3 assisitentes in de kamer staan. ze stonden allemaal haar te bewonderen, ze zien hier niet zo vaak rex konijnen....leuk hoor.

klinkt dit een beetje oke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .