Ga naar inhoud

Ram plast bloed :(


chantal1987

Aanbevolen berichten

Ik ben er vandaag achter ge komen dat mijn konijn bloed plast, in iedergeval lijkt het wel op bloed want t is rood. Hij heeft t wel eens eerder gehad maar toen dachten we dat het een vrouwtje was. Na zn casteratie heeft hij het een hele tijd niet meer gehad maar nu weer ineens wel :(. Wie weet wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

verkleuring van de urine kan ook komen door wat ie te eten heeft gehad...

heeft ie sgister soms wortel gehad???

op welke bodembedekker zit je konijn.. sommige bodembedekker wil in combi met urine wel eens rood/oranje uitslaan!

als je twijfelt... zet je konijn in zijn hjok zondet bodembedekker. wacht tot ie geplast heeft. trek de urine op met een spuitje en b reng dit naar je dierenarts voor onderzoek!

daarbij wil ik je zeggen dat mijn twee rammen ook wel vaker verkleurde urine hebben... van wit/geel tot oranje/bruin....

Link naar reactie
Delen op andere sites

beukensnippers staan er niet echt om bekend dat ze verkleuren door urine!

ik denk zelf meer dat de wortel de boosdoener is!! als ze hier wel eens wat meer wortel hebben gehad dan gewoonlijk is hun oranje ook echt roodkleurig!

ik zou m vandaag eens even geen wortel geven en dan kijken hoe zijn urine, vanavond of morgen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .