Ga naar inhoud

Welk bix?


Lisa_.

Aanbevolen berichten

Hallo! :)

Mijn konijntje eet op het moment een gemengd voer van de dierenwinkel waar we haar gekocht hebben, dat at ze daar namelijk ook. 

Wat is straks een goede bix om op over te stappen?

Ik zoek natuurlijk iets wat goed is voor mijn konijntje, maar wel iets dat niet te duur is.

We kunnen nog wel even vooruit met het voer dat we nu hebben, maar ik zou blij zijn met wat aanraders van jullie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa_. ik geef mijn konijnen Kasper Faunafood, maar als dit op is ga ik ook iets anders proberen. Wat ik wel heb gelezen is dat gemengd voer, dus met allemaal stukjes groente of fruit ertussen, niet zo goed is. Dat is namelijk omdat je konijntje er dan dingen uit gaat pakken. Toen ik mijn konijntjes kocht is mij aangeraden dat niet te doen. Maar als u het nu al geeft, en het konijntje er gewoon goed uit ziet, lijkt het me niet heel erg. Succes met zoeken verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt! meer aanraders zijn natuurlijk welkom! 

16 uur geleden zei Rr.ianne._:

Hoi Lisa_. ik geef mijn konijnen Kasper Faunafood, maar als dit op is ga ik ook iets anders proberen. Wat ik wel heb gelezen is dat gemengd voer, dus met allemaal stukjes groente of fruit ertussen, niet zo goed is. Dat is namelijk omdat je konijntje er dan dingen uit gaat pakken. Toen ik mijn konijntjes kocht is mij aangeraden dat niet te doen. Maar als u het nu al geeft, en het konijntje er gewoon goed uit ziet, lijkt het me niet heel erg. Succes met zoeken verder!

Ik heb nu een gemengd voer omdat ze dat daar ook at, leek me beter om dat eerst te blijven voeren :) 

Ik wil inderdaad wel overgaan op eentje die niet gemengd is. denk dat dat beter is. ze zoekt nu niet meer echt alle lekkers eruit, eerder wel maar nu eet ze gewoon haar bix ook op :) bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .