Ga naar inhoud

update kale neus


daniellehulsdouw

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een bericht op bb gezet dat mijn rammetje en kale neus had.
Na verschillende dierenarts bezoekjes, zalfjes tegen parasieten, een kweekje zonder resultaat..

Er is niks gevonden. Mijn vermoeden is dus waar dat zijn vriendinnetje zijn neusje kaal likt.
Ze zitten al bijna 4 jaar bij elkaar en dit was nooit zo!


Iemand nog een tip om zijn neusje iets minder aantrekkelijk voor zijn vrouwtje te maken?:D



Straks vriest z'n neusje er nog af...;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens precies hetzelfde meegemaakt, het neusje van mijn ram was zomaar kaal aan het worden?! Verder was de ram helemaal gezond en er waren geen aanwijzingen op parasieten of huidaandoeningen.. Totdat de voedster, zijn vriendinnetje acuut gas kreeg in de nacht, waarop ze helaas de volgende ochtend bij de dierenarts is overleden.. Echt vreselijk om haar zo te zien, de dierenarts en wij vermoeden dat inderdaad zij degene was die zijn neusje kaal slikte en dat ze verstopping/gas heeft gekregen van al het haar.. Helaas hebben wij nooit gemerkt dat zij degene was die zijn neusje kaal slikte de stiekemerd... 

Ik heb eens ergens gelezen dat je wat op het neusje kan smeren van de ram, iets wat de voedster niet lekker vind om aan de likken.. Wat dit precies was weet ik zo niet meer, ik geloof wel dat ik het hier op het forum heb gelezen! Ik zal even zoeken en misschien weet iemand anders hier het vast wel? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .