Ga naar inhoud

Wormen


:-)

Aanbevolen berichten

Vandaag hebben we van de dierenarts Advocate meegekregen omdat flappie wormen heeft :(. dit moeten we dan in de nek druppelen. ik behandel de andere 2 ook want die zijn in contact met flappie, en ik wilde flappie niet van ze schijden.

maar heeft iemand ervaring met ontwormen van Advocate?. Dood dit de wormen ook echt of is die alleen maar een preventief medicijn? aangezien dit door de dierenarts is voorgeschreven neem ik eigenlijk aan dat het wel goed is.

ik heb natuurlijk al het een ander opgezocht over Advocate, en daarbij las ik verschillende dingen 

Vriendelijke groet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Hoe kan ik het het beste aanbrengen, zodat het het beste helpt. Want ik snap niet precies hoe het spot-on dan werkt, ik las iets dat het werd opgenomen door de huid? 

Want ik heb wel vertrouwen in het oordeel van de dierenarts, en ik wil het ook niet tegenspreken, ik denk dat jullie dat wel begrijpen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik zou in eerste instantie ook gewoon uitgaan van wat de dierenarts zegt hoor. Mochten de klachten nou aanhouden nadat je de advocate hebt gegeven kun je altijd nog terug voor een ander middel. 

Het pippetje kun je inderdaad het best in de nek druppelen en het wordt daarna inderdaad door de huis opgenomen. Wel oppassen dat de konijnen elkaar daarna niet te veel op die plek gaan wassen, want ze kunnen ziek worden als ze het binnen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .