Ga naar inhoud

Ingeslapen konijn nog aan de anderen laten zien


femmie

Aanbevolen berichten

Het gaat op dit moment slecht met 1 van mijn 4 konijnen. 

En als het vandaag zo blijft willen we haar morgen laten inslapen maar zal ik haar dan nog terug brengen bij de andere konijntjes zodat ze weten dat ze is overleden of niet? 

1 konijn is haar zusje en zijn vaak bij elkaar vooral als het minder met haar gaat! 

De andere 2 zijn 2 jonkies die we er bij hebben gedaan omdat ze al langere tijd minder ging maar wat niemand verwachte het nog veel langer heeft vol gehouden! 

Maar de jonkies zijn ook best wel aan haar gehecht en ze leefde helemaal op toen ze kwamen dus het is voor de kleintjes ook best lastig dat ze weg gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel mensen die hun overleden konijn nog even in de ren leggen, sommige konijnen gaan er dan zelfs nog even naast zitten of liggen. Ik heb het een keer gedaan en toen ging mijn andere nijn er alleen maar op rijden ,iets wat ze normaal nooit deed. Het was best naar om te zien en heb haar maar weer weggehaald. Maar zoals ik in het begin zei, bestaan er meer positieve verhalen over, ik zou dus zeker even wat meer reacties afwachten. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Kyra wel mee terug genomen. Ze was altijd heel close met haar zusje. Altijd tegen elkaar liggen en als ze te ver uit de buurt was ging ze haar meteen zoeken en er naartoe. 

Leyla heeft toen wat gesnuffeld en er even naast gelegen. Daarna was het klaar en wilde ze de ren niet meer in, toen heb ik Kyra weg gehaald. 

Ik vond het zelf wel belangrijk zodat Leyla wist wat er met haar zusje was gebeurd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .