asmodean Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Lanfir had gister last van tranende oogjes, vanmorgen was het weer normaal.maar nu ik net weer keek zaten er weer traantjes onder haar oogjes :blink:wat moet ik hiermee?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Als je het niet vertrouwt moet je altijd naar de da gaan.Die zijn ervoor en kunnen je verder helpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 december 2007 Delen Geplaatst: 5 december 2007 Naar de dieren arts gaan verschillende oorzaken kunnen het zijn.succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
asmodean Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2007 ik heb toch heel even afgewacht, ze grdroeg zich verder ook normaal, en het lijkt nu weer over te zijn.natuurlijk houd ik het nog wel goed in de gaten!het zou best een kunnen komen door het weer van de afgelopen dagen, dat was nou niet bepaald goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
asmodean Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2007 kheb het nog een tijdje in de gaten gehouden, maar het is weer helemaal over het zal een verkoudheidje oid geweest zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 15 december 2007 Delen Geplaatst: 15 december 2007 nou gelukkig maar of tocht kan ook he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten