Ga naar inhoud

Konijnen vechten nadat andere voedster in de ren is geweest


MelissaYM

Aanbevolen berichten

Ik heb een logékonijn die in ons tuinhuis in een hok zit, voor het tuinhuis (op de veranda) heb ik de ren van mijn konijnen, vanmiddag was zij ontsnapt en toen ik de deur open deed glipte zij dus de ren in van mijn konijnen, begon gelijk alles onder te plassen maar heb dr snel weer kunnen pakken. Ook kwam ze in aanraking met mijn rammetje en zij heeft op hem gereden (vond hij niet leuk).

Maar sinds dien vecht mijn koppeltje, de plukken haar vliegen in het rond maar vechten niet constant. Ik heb er 3 kwartier bij gezeten en het geprobeerd te sussen maar niks helpt. Wel eten ze samen uit een bakje (rustig) maar zodra het voer op is beginnen ze weer.

Heb ze nu uit elkaar gehaald want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Ik heb de meeste dingen waar zij op geplast heeft weggehaald en het meeste schoongemaakt.

Wie kan mij helpen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het mogelijk de ren tijdelijk te verplaatsen? Anders zou ik alles schrobben met biotex of schoonmaakazijn, de hele ondergrond. Heb je een andere neutrale ruimte? Want het lijkt me verstandig ze toch zo snel mogelijk weer bij elkaar te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de grond schoongemaakt met schoonmaakdoekjes van de action (?). Ren verplaatst en opnieuw bij elkaar gezet, het gaat nu beter. Mijn voedster is nog wel erg bang voor het rammetje.

Ik hoop dat ze vannacht gewoon samen het hok in kunnen, niet dat er eentje in de kou slaapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .