Ga naar inhoud

Konijn piept ineens bij ademhalen


Eva93

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje piept sinds vanochtend ineens zwaar bij het ademhalen.


Vanochtend toen ze gevoerd werd nog niet, ongeveer 2 uur later wel. Ze eet en drinkt nog prima, keutels zijn goed en ze is zoals altijd erg actief. Maar ik maak me er wel erg bezorgd over.


 


Haar neusje is schoon, ze niest niet en je ziet geen snot oid. Is dit iets waarmee ik vandaag nog naar de dierenarts moet of kan ik dit een dag aankijken en morgen gaan?


De dierenarts die weekenddienst draait was net niet bereikbaar, die ga ik straks alsnog proberen te bellen. Maar misschien weet iemand hier wat ik het beste kan doen?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort dingen is erg moeilijk in te schatten als je het konijn niet ziet. Het is inderdaad belangrijk dattie eet. Ik zou in dit geval goed in de gaten houden of ie benauwd is, want in dat geval zou ik wel meteen naar een dierenarts gaan. Goed trouwens dat je al gebeld hebt, gek dat er niet werd opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Had uiteindelijk mn eigen dierenarts te pakken gekregen, die vond het ook vreemd omdat het zo plotseling was dat piepen. Mocht het even aankijken omdat ze verder zo goed was en anders morgen langskomen.

Kom net uit mn werk vandaan en ze schijnt al 3 uur niet meer te piepen, ademhaling klinkt weer goed. Nog steeds erg actief en goed eten, dus hopelijk morgen nog steeds een goede ademhaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .