Ga naar inhoud

Jip maakt gek geluid


evadonatella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,


 


Vandaag toen ik bij Jip zat hoorde ik iets vreemds. Tijdens dat Jip aan het eten was van zijn hooi maakte hij een gek geluid. Hoe het precies klonk vind ik moeilijk om uit te leggen. Mijn vriend vond het een beetje op niezen lijken, ik vond het geluid meer lijken op hoesten maar dan wat hoger. Ook kwam het in me op dat hij misschien te vlug hooi naar binnen aan het werken was en zich daarin verslikte? (Hoe meer ik van dit soort dingen opschrijf, hoe stommer ik mezelf ga vinden, want dit klinkt dus echt nergens naar xd...) 


Gisternacht maakte Jip dit geluid ook, maar toen zag ik het niet gebeuren dus toen dacht ik dat het iets anders was. Meer dan die twee keer heeft hij voor zover ik weet niet gedaan. Jip eet verder gewoon goed, plast goed, drinkt goed en de keutels zijn ook prima. Ook is Jip lekker actief, dus voor zover ik kan zien is er verder niks mis met hem. 


 


Nu is mijn vraag: weet iemand wat dit geluid is en of dit iets is om mij zorgen over te maken? 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .