Ga naar inhoud

verschil in hooi?


lizzie1981

Aanbevolen berichten

Hoi

Sinds een aantal dagen eet mijn nijn bijna geen hooi meer. Nu is het zo dat ik eerst altijd hooi met brandnetel had. Nu had ik voor de verandering hooi met rozebottel gekocht. Het lijkt wel of hij het niet lekker vind. Hij is net zo actief als normaal en eet/drinkt verder wel goed.

Is hij gewoon verwend en moet ik hem gewoon even niks anders geven?

Of moet ik toch weer ander hooi gaan kopen?

Ik weet niet of ik nu streng moet zijn :blink: of dat ik hem zn zin moet geven en ander hooi moet kopen....

Ben benieuwd of jullie dit ook ooit hebben meegemaakt!

alvast bedankt!

groetjes lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je het mengen met twee delen gewoon hooi.

Je kan dit zowel doen met iets dat ze supergraag lusten als met iets dat ze minder graag lusten, zo raakt alles op.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze iets niet lusten. Alleen mijn mannelijke caafjes eten niet graag biks, echt vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga vanmiddag maar idd even ander hooi halen, want hij eet het al een aantal dagen niet meer en anders ga ik me zorgen maken. Misschien is het mixen een idee, dan raakt inderdaad wel alles op, want ik vind het zonde om het weg te gooien en ik ken hier niemand in de buurt die ook konijnen heeft.

Ik probeer trouwens al een tijdje foto's te plaatsen, bij sommigen van jullie zie ik als onderschrift van die super mooie en leuke foto's. Kan ik dat ook doen?? En hoe doe je dat? Daar was ik nog niet achter!

Groetjes Lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .