Ga naar inhoud

Vies spul


Walrus

Aanbevolen berichten

Ik was zojuist bezig mijn widder te kammen en kwam dit tegen;

http://nl.tinypic.com/r/63vknd/8

Iemand enig idee wat het kan zijn? Beide dames hebben het. Ben als de doods dat ze maden krijgen dus hou ze nauwkeurig in de gaten, dit had ik nog niet eerder gezien. Het stinkt ook enorm, heb het voor nu even schoon gemaakt met een natte doek. Iemand ideeen wat het kan zijn? Ik wil net als ieder hier het beste voor m'n beestjes dus schrok nogal toen ik dit zag! Misschien valt het allemaal wel mee maar heb het tot op heden nog niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff gelukkig! Ik had in blinde paniek al de DA gebeld dat er iets bij m'n konijn zat waarvan ik niet wist wat het was, kon ivm Pasen dinsdag gelijk terecht. Die afspraak kan ik dan afzeggen! Bedankt voor je reactie, kan ik het weekend gelukkig rustig slapen! ;)! Het was me nog nooit opgevallen dus had direct paniek haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Nee het ziet er verder prima uit volgens mij, niet gezwollen of rood dus denk ook niet ontstoken. Mijn konijnen blijven altijd prima liggen op hun ruggetje, gooi meestal een handoek over de oogjes als ik de buik kam, ruggetje liggen zijn ze gelukkig gewent! Morgen maar even kijken of ze het zelf netjes schoon hebben gemaakt na het ontharen anders doe ik het even :) dank voor je filmpje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Sonja, duidelijk stuk!

Ik moet helaas wel mijn konijnen op hun rug leggen, anders kan ik beide handen niet gebruiken en die heb ik wel nodig met de onderkant klit vrij houden. Gelukkig is mijn onderhoudt goed en zijn het vaak een snelle 5 minuten, dat nemen ze me vast niet kwalijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .