Ga naar inhoud

Zelfde hooi of niet?


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of deze twee hooizakken hetzelfde zijn? 
Behalve dan dat het volgens mij een Nederlandse vertaling is bij de 2e. 

 

Ik koop de Mountain Hay bij de boerenbond voor 9,67 en dan heb ik een pak van 4 kg. Nu zag ik de bergweidehooi op dieza staan voor 8 euro voor 8 kilo. Dat scheelt nogal wat centjes met 10 hooimonsters (het mountain Hay vinden ze te lekker en eten gerust een pak weg op een week)

 

Die ik nu heb:

321001_zoom_1.png

 

Die bij Dieza te koop is:

 

Natures_best_Wei_53bd134727086.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb begrepen is het niet hetzelfde. De eerste zak wordt op een andere manier gedroogd waardoor de samenstelling beter behouden wordt.


 


Tsja als je het echt wil weten zul je het gewoon uit moeten proberen. Kan best zijn dat die andere net zo lekker is volgens hun. Hier zijn ze ook heel gek op groen hooi. Ik had laatst een zak van het hooi wat ik altijd koop wat lang niet zo groen was, mooi dat ze het niet opeten. Verwende monstertjes.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier de zakken van de boerenbond. Maar na 2x een zak terug te hebben gebracht ben ik overgestapt. Eerst aten ze echt niet heel veel hooi en nu is het niet aan te slepen! 
Op zich heel fijn natuurlijk maar de kosten zijn toch ineens een stukje hoger. Eerst had ik 15 kg voor 9,95 en nu betaal ik hetzelfde voor 4 ;)

 

Ik ga denk toch maar een zak bij dieza bestellen en kijken of het wat is. Konijnen kunnen nogal kieskeurig zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .