Ga naar inhoud

Nijn heeft bultje in zijn oor maar is wel ingeënt!


Mliss

Aanbevolen berichten

Mijn lieve Nijn heeft sinds een paar dagen een klein (0,5cm) bultje aan het einde van zijn oor aan de binnenkant. Nu heb ik een beetje gelezen op dit forum en een aantal sites dat het een myxoom kan zijn. 


Maar Nijn is dus 4 oktober ingeënt tegen myxomatose en RHD. Kan dit bultje een ent-reactie zijn? Of moet ik me toch wat meer zorgen gaan maken? 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan goed gewoon een entreactie zijn, heeft mijn konijn ook een keer gehad en staat ook als bijwerking in de bijsluiter beschreven. Kan geen kwaad verder. Wel goed in de gaten houden maar als het goed is vormt zich een korstje op het bultje wat er vanzelf afvalt en dan hou je alleen een litteken over.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is nog geen 6 maanden, dus die geslachtsdelen zijn lastig waar te nemen. Maar hij ziet er niet gek uit en gedraagt zich hetzelfde als normaal. Er zit inderdaad nu een korstje op. Dus dan hoop ik dat die er binnenkort afvalt!! Bedankt :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .