Ga naar inhoud

Ontstoken ogen.


LGBaby20

Aanbevolen berichten

Hallo,


 


Afgelopen maandag ben ik met Bunny bij de dierenarts geweest omdat ze zondag toch regelmatig nieste en ze ook traan oogjes had. Ze is toen door de dierenarts helemaal gecheckt en echt snot had ze niet zei de dierenarts. Ze heeft daarom ook geen antibiotica gekregen voor het niezen, wel moest ik dit in de gaten houden of het niet verergerd. Wel heb ik een oog zalfje (Cavasan) mee gekregen en moet ik 3 tot 4 maal per dag de ogen zalven. Ik kom net alleen thuis en zie dat het alleen maar erger is geworden. Ze heeft op dit moment echt knal rode oogleden. Mijn dierenarts is alleen op dit moment al gesloten en ik kan ze dus niet bereiken. Adviseren jullie om gewoon met de oog zalf door te gaan of zal ik met de oogzalf stoppen en het schoonmaken met afgekoeld kokend heet water?


 


Groetjes.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan volgens mij een bijwerking van de cavasan zijn. Is wel heel lang geleden dat ik het gebruikt heb, maar die van mij kreeg er ook knalrode oogleden van. Ik moest er toen mee stoppen om te kijken of het dan beter ging en inderdaad werd het beter. Omdat zijn oog niet helemaal beter was heb ik een andere zalf gekregen.


Schoonmaken met afgekoeld kokend water kan geen kwaad om te proberen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .