Ga naar inhoud

Doen jullie konijnen dit ook?


Jessica0502

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Barney en Wilma hebben sinds een paar maanden een nieuw hok. Ze zijn opeens niet zo netjes meer.
Niet alle poepjes en plasjes gaan meer in het toiletje. Maar ze zitten wel graag met zn tweeën in het toilet,

20140515_175853_zps696b3ba0.jpg

Doen jullie konijnen dat ook? Ze hebben in hun hok een nachthok, een huisje, een tunnel en een boomstam maar het toiletje is blijkbaar het leukst om in te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook altijd met ze 2en in het daarvoor eigenlijk te kleine toillet... blijkbaar vinden ze de geur fijn ofzo...


Heb wel eens een zelfde bakje neergezet als het toillet met dezelfde vulling maar daar deden ze niet hun behoefte in maar gingen ze ook niet in liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm nee die van mij doen het niet... ze zitten alleen in hun toiletje als ze eten of hun behoefte doen (dat gaat vaak prima samen ook lijkt het), en verder slapen ze in het nachthok of in het extra schuilhokje dat aan de ren staat. Propere beestjes blijkbaar, de mijne ;)


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké gelukkig. Dan ben ik niet de enige met rare konijnen. Maar de mijne gooien al de hennepvezels eruit. Barney had laatste wat plas op zijn staart. Dan ben ik toch altijd bang dat ze maden krijgen. Ze poepen nogal veel op een dag. Bij warm weer maak ik het toiletje iedere dag schoon met citronella maar toch blijf ik het eng vinden dat ze steeds in het toiletje zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .