Ga naar inhoud

wondje/plekje bij oog


knaco

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, 


gisteren zag ik bij mijn konijntje Coco een plekje bij zijn oog, een soort wondje ofzo maar t is ook helemaal hard enzo


dus ik heb wat foto's gemaakt en nu is mijn vraag dus: weten jullie wat dit is? en moeten we ermee naar de dierenarts of gewoon laten doen of iets anders? 


jullie tips zouden erg helpen! 


bedankt alvast! 


post-13324-0-01389700-1400179308_thumb.jpost-13324-0-56827600-1400179344_thumb.jpost-13324-0-17503200-1400179389_thumb.j


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet eruit alsof de uitvloeing uit de ogen hard geworden is in de ooghoek en het konijn lang heeft zitten krabbelen om het weg te krijgen (wat niet gelukt is), die van mij had dat af en toe ook, die kon zichzelf letterlijk open krabbelen als ik niet ingreep. 


 


Als je konijn zich beet laat houden, proberen met een vochtig watje het propje los te weken, de rest heelt vanzelf. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Oke bedankt, ik heb het in zijn ooghoek weggehaald met een wattenstaafje dus dat is weer weg maar hij had dus ook een plekje boven zijn oog, zoals je misschien kan zien op de foto's . dat was volgensmij gewoon een wondje van het krabben, en gister viel er plotseling een plukje haar af, zegmaar de haartjes op dat wondje, groeit dat vanzelf weer aan? en hoe lang duurt dat dan? hebben jullie konijnen dit ook een keer gehad? 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .