Ga naar inhoud

Vertrouwen


Suusn

Aanbevolen berichten

Ik heb in een eerder topic verteld dat mijn konijn nogal bang is. Ik heb het op mijn eigen manier aangepakt. Zo heeft ie inmiddels uren bij mij op schoot gezeten. Op deze manier kon hij aan mij wennen en aan me snuffelen. Als ik hem aaide dook ie in elkaar. Dus dat deed ik niet echt, totdat hij het toe liet. Verder liet ik hem gewoon zitten en ging hij op een gegeven moment lang uit op mijn  schoot liggen! Even later duwde hij zijn kopje tegen mijn arm en begon hij enorm te likken, zo lief! Dit heeft natuurlijk wel wat tijd gekost, maar het gaat steeds beter. Zo goed, dat ie vanavond eindelijk een basilicum blaadje uit mijn hand durfde te eten! 


 


Ik ben zo bang, want ik dacht echt dat ik hem nooit tam zou krijgen! 


Dus dat wilde ik even met jullie delen.  :lol:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie ^_^ Meiyo is er ook zo een. Zodra je een hand uitsteekt was ze weg. Na wat aandringen mocht ik dr oortjes kriebelen, maar aaien, daar heeft ze gewoon geen tijd voor. Lijkt me vreselijk als je konijn in elkaar duikt en trilt alsof het denkt dat je het probeert te vermoorden of iets... 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .