Ga naar inhoud

verkopen ze bij de action biks ?


wiewie

Aanbevolen berichten

Gemengd voer eten de meeste konijnen alleen het lekkerste eruit en dan krijgen ze niet genoeg voedingstoffen binnen, bij biks kunnen ze niet selectief gaan eten en daar zit alles in wat ze nodig hebben. Meestal verkopen ze biks in de dierenwinkel (bij ons toch) enkele goede biks zijn : Supreme Science Selective , Hope Farms Super Trio,.... Ik zelf voer Supreme Science Selective, vinden ze heeeel lekker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootte van de biks doet er niet toe. Ze hebben tandjes (hooi is toch ook vrij groot/lang?). ;) De samenstelling wel. Ik heb gemerkt dat mijn buitenkonijnen het het beste doen op Super Trio van Hope Farms. Daarvoor Kenner gehad, maar 1 van mijn voedsters viel er drastisch mee af en gemengd voer wil ik niet omdat je dan niet weet of ze alles wel binnen krijgen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind SS zo groot en mijn konijn is een dwergje.

ik geef biks van kenner maar mijn konijn eet niet selectief (ze eet gewoon alles op).

 

In principe kunnen dwergjes SS ook gewoon eten hoor. De samenstelling is stukken beter dan dat van gemengd voer. Ik zou niet kiezen voor het voer van de action, is inderdaad gemengd voer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs babykonijntjes eten ss over het algemeen gewoon mee zodra ze brok gaan eten ;) als een brok te groot is om in 1x in hun mondje te passen knabbele ze er wel stukjes af. Maar een konijnenmondje is groter dan je denkt.

Inderdaad, als je een konijn ziet geeuwen dan zie je pas hoe groot zo'n bekje eigenlijk is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .