Ga naar inhoud

Schijnzwanger?


LauraTiersma

Aanbevolen berichten

Hoi,


In het nachthok van Pippie en Luna, mijn 2 lieve voedsters (dinsdag worden ze 1 jaartje), liggen opeens heel veel haren, en dan meer de ondervacht (hoe noem je dat..ik bedoel dus echt dikke vacht).


Moet ik dit weghalen of in het nachthok houden?


Luna springt ook de hele tijd op Pippie en trekt haren van haar rug af, verder doen ze wel nog lief tegen elkaar en wassen elkaar veel dus haal ik ze niet uit elkaar, toch? 


Is er een rede voor dit gedrag en wat is het handigste om te doen?


Alvast bedankt!


Groetjes van Laura!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat ze last heeft van de hormonen, je kan het nog even in het nachthok laten liggen al zou ik het zelf niet al te lang laten liggen. Ik heb er zelf niet al te veel ervaring mee omdat Lady maar 1x schijnzwanger is geweest en toen heb ik de haren/nest meteen weggehaald omdat ik toch toen alles moest verschonen. 


Wat sommige mensen doen is het nest een paar dagen er in laten liggen tot de voedster er niet meer naar omkijkt en het dan weg halen. Misschien hebben andere meer ervaren BB'ers hier meer ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .