Ga naar inhoud

Grommen


fancii

Aanbevolen berichten

Mijn konijnen zijn vandaag de hele dag al wat drukker, ze zijn weer op elkaar aan het rijden,


en er liggen plukken vacht van beide in de ren.


Net begon mijn voedster ineens tegen me te grommen toen ik haar aaide.


Dit heeft ze nog nooit eerder gedaan, en ze liet het aaien verder wel prima toe.


Ze eten beide goed, en ik kan niks vinden dat erop wijst dat ze misschien ziek zouden zijn.


 


Zou dit gewoon door hormonen komen met het lenteweer dat we de laatste tijd hebben gehad?


Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn?


 


Ze is nu overigens 3 jaar, dus echt puberen kan het niet meer zijn lijkt me.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een voedster en een gecastreerde ram die 24/7 in een ren van 4 m2 zitten,


met mogelijkheid om te graven, dingen om op te klimmen, aan te knagen en verschillende speelballetjes.


Daar leven ze nu al ongeveer 1,5 jaar, en tot nu is eigenlijk altijd alles goed gegaan,


Alleen af en toe wat rijden in de lente/zomer.


Ik heb ze als koppel uit de opvang gehaald,


en het enige uitzonderlijke dat de laatste tijd gebeurd is, is de enting,


maar dat is nu 1,5 week geleden.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het heel goed van de hormonen kan komen. Ik heb ook 1 voedster die er op het moment extreem last van heeft. Ze heeft dit jaar al 2 nesten gebouwd en loopt ook te jagen, vlinderen en rijden op haar maatje. Tegen mij doet ze ook knorriger. Volgende week heb ik een afspraak staan om haar te laten steriliseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .