Ga naar inhoud

graven !


dinges

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb sinds anderhalve week een rammetje erbij

Gaat heel goed samen

Kom ik straks thuis van werk...heel stuk uit gras gegraven !

wat nu ?

weet dat mijn eigen.konijn dit in begin ook deed maar ging over

Mijn konijnen mogen er smorgens uit en savonds weer in hok

Ze kunnen niet weg hier..maar ja als je maar lang genoeg graaft wel natuurlijk..

Ik ga morgenvroeg om half7 de deur uit en kom pas om 4u thuis dan kun je heel wat gegraafd hebben !

hele dag in hok is toch ook zielig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eventueel indien dit mogelijk is, een stuk gaas in kunnen graven in de grond. Hierdoor kan je ram ongestoord graven zonder de vrees dat hij ontsnapt. 


 


Bij mij thuis is ervoor gekozen om het gras weg te halen en dit te betegelen in verband met de gravende voedster van mijn moeder. Mijn vader was helaas minder blij met dat gegraaf ondanks ze nergens naar toe kon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eventueel indien dit mogelijk is, een stuk gaas in kunnen graven in de grond. Hierdoor kan je ram ongestoord graven zonder de vrees dat hij ontsnapt. 

 Dit, of een stuk gaas op de grond, zodat ze wel gras kunnen eten, maar helemaal niet kunnen graven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup perfecte tuinen voor je konijn bestaan nog niet:) dan moet je eigenlijk je hele tuin afgraven, gaas neerleggen en er weer aarde over doen! Maar dat is niet altijd een oplossing! Als je konijnen op een vaste plek zijn kun je daar een ren neerzetten die op het gras waar gaas overheen zit staat!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .