Ga naar inhoud

Primula's


cindyblokzijl91

Aanbevolen berichten

Hier staat de plant onder giftige planten. En de hele plant is giftig. Ik zou de dierenarts bellen! Het Irriteert de mond en de slijmvliezen. Er kan ook een zwelling in de keel komen en kan voor ademhalings problemen zorgen. Je moet goed de ademhaling van je konijn in de gaten houden en je kan je konijn ook laten controleren Bij de DA

Hoop dat je konijn niet 1 van deze dingen heeft. de 1 is er gevoeliger voor dan de andere.

post-16599-0-48729200-1393770698_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ook matig giftig ;) Als je konijn niks aan symptomen laat zien kun jem wel na laten kijken door een DA, maar die kan er dan ook niks aan doen. Je kunt evt bellen om te overleggen, maar die zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Enige wat je kan doen is het in de gaten houden en zorgen dat hij veel vezels eet zodat het er snel weer uit is. Maar als ze er een geirriteerd mondslijmvlies van krijgen, dan zullen ze dat naar mijn idee gelijk krijgen. Dus als ze daar nu geen last van hebben zal dat ook niet meer komen vermoed ik.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .