Ga naar inhoud

hooi


Truffel&Lucy

Aanbevolen berichten

ik heb toen ik 5 jaar was samen met mn zus konijnen gekregen. ik heb toen weleens hooi gegeven. en de rest gewoon voer en geplukt gras. sinds een half jaar, zit ik me te verdiepen in wat beter kan in de verzorging van mijn konijnen. en ik kom erop uit dat ik ze veel meer hooi moet geven. wij halen altijd een pak hooi van de supermarkt en voer trouwens ook. mijn moeder betaald de verzorging van mijn konijnen. ik wil meer hooi geven en minder brokjes. maar dit snapt mijn moeder waarschijnlijk niet omdat we het altijd al zo hebben gedaan. en om nou elke week een klein pakje hooi te halen zie ik niet zitten. (2.5kg)


 


weet iemand waar je ongeveer 5kg hooi kan halen en wat niet al te duur is?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad handig om een boer te zoeken die hooi verkoopt. Wij kunnen helaas geen hele baal hooi kwijt, maar ik heb een boer gevonden die een vuilniszak vol met hooi verkoopt voor maar 1,30. Dit is véél meer als wat je bij een DW koopt en veel goedkoper. Ook nog beter hooi, dus alleen maar voordelen. ;)


 


Voer van de supermarkt is vaak niet zo goed. Wat voor merk is het? Krijgen ze biks of gemengd voer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .