Ga naar inhoud

SS rabbit 4+


Pantoef

Aanbevolen berichten

Beste Bunnybunchers,

Ik voer loefie al jaren SS voer, en ben 3 jaar geleden overgestapt naar de 4+ variant.

Nu heb ik vorige week hier weer een zak van gehaald, maar de brokjes hieruit ruiken anders, en loefie lijkt ze ook niet lekker te vinden. Ik heb de fabrikant gemaild, maar ze gaven aan dat er niets veranderd was.

Loefie ging toch steeds slechter eten dus gister naar de dierenarts geweest en deze gaf aan dat dat best kon komen doordat de brokjes toch net wat anders waren.

Nu is mijn vraag of er toevallig andere leden ditzelfde hebben opgemerkt.

De batchcode van de zak was 0853 003/L1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer zelf gewone SS, maar wanneer je het echt niet vertrouwd, zou ik de fabrikant nogmaals contacten.


Het kan toch niet bedoeling zijn dat er iets mis is het het voer dat zij gemaakt hebben, maar ze er vervolgens niets van willen weten?


Waarschijnlijk als je het verhaal nogmaals vertelt en daarbij ook aangeeft dat je konijn ineens slechter is gaan eten en dat je daarvoor ook al bij de dierenarts bent geweest, dan zullen ze wel mee willen zoeken naar een oplossing?


Misschien is het alleen deze partij zakken waar iets mis mee is. Zoals je al aangeeft is er volgens de fabrikant niets veranderd aan het voer, dus als jou bevindingen anders zijn, dan zou ik ze dat zeker nogmaals laten weten!


Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, dankje voor je reactie, ik heb de code doorgemaild en wacht nu op een reactie ervan.

Ze hadden nog geen andere klachten gehad, en ik wilde niet meteen het voer de schuld geven omdat loefie al eerder problemen heeft gehad met eten. Echter toen ik de eerste keer mailde was ik ook nog niet naar de dierenarts geweest. Gister vertrouwde ik het toch niet dus naar de da. Die vond het wel dat omdat loefie precies bij deze zak niet meer goed at het wel aan t eten kon liggen.

Gelukkig hadden ze daar nog een klein pakje voer liggen en daar heeft ze wel van gegeten, maarja ze krijgt ook medicijnen nu en een beetje dwangvoer. Even afwachten dus nog

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je ze nogmaals hebt gemaild!

Hopelijk gaat het gauw weer beter met je konijn! :)

 

Ik heb hier trouwens nog een zak van dat voer liggen. Mijn konijn die dat voer kreeg (10 jaar) is vorig jaar overleden.

Toentertijd ook een berichtje hier op BB gezet dat iemand het op mocht komen halen, maar daar geen reacties op gehad.

Ik woon in de omgeving van Leiden, dus als je daar toevallig bij in de buurt woont, zou je dat zakje op mogen komen halen.

 

Hierbij het berichtje wat ik toen op BB heb geplaatst, aangezien de link niet meer werkt, heb ik de tekst even gekopieerd:

 

 

Ik heb hier nog een zak SS Rabbit 4 years+ van oorspronkelijk 2 kg staan. Hij is reeds geopend en er zit nog 1,3 kg in.
Hij stond goed afgesloten en dichtgeplakt in onze schuur.
Onze Duitse Hangoor van 10 jaar is afgelopen maart overleden.
Omdat we moeite hadden zijn spulletjes op te ruimen, hadden we ze tijdelijk opgeborgen en ik vond het nu wel tijd worden er iets mee te doen.
Er staat op de zak dat hij tenminste houdbaar is tot juni 2014.
Let op: Hij is dus wel al geopend in maart 2013, en daarna weer dichtgeplakt.
De verpakking is bij aankoop al niet luchtdicht dus dit lijkt mij geen probleem.

 

Als je toevallig in de buurt woont of weleens komt dan kun je het zo op komen halen.

Ik hoef er niets voor in ruil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat zou wel fijn zijn :) ik woon niet heel dichtbij maar zou misschien wel wat kunnen regelen. Ik moet even overleggen of dat gaat lukken en dan zal ik je een pb sturen?

 

Natuurlijk mag je me een pb sturen! Je kunt me sowieso een pb sturen met waar je woont en dan kan ik ook kijken of ik binnenkort nog in de buurt kom, heb namelijk vrienden en familie verspreid door het land.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hoi allemaal,

gister een mail gekregen van de producent, ivm een storing in hun mailbox. ze boden excuses aan voor de late reactie en zouden me een nieuwe zak voor opsturen. verder stuurden ze dit:

"Verder kunnen we je laten weten dat we verder geen klachten hebben binnengekregen over deze productiebatch. Wel is het zo dat het van natuurlijke ingrediënten wordt gemaakt, waardoor er soms geur- en of smaakverschil ontstaat. Dit valt natuurlijk altijd binnen minieme afgestelde marges, waar onze kwaliteitsafdeling nauw op let."

ik weet dus verder niet waardoor t kwam dat ik een zak voer had die zo anders was maar vind wel dat ze het netjes opgelost hebben.

er zaten ook wat snacks en een speelballetje in het pakket dus loefie is ook tevreden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .