Ga naar inhoud

Ontstoken Oog Konijn?


happykonijn

Aanbevolen berichten

Mijn konijn heeft al ongeveer twee jaar last van witte vlekjes in haar ene oogje. Hiermee zijn we al naar de dierenarts geweest en die zei dat het waarschijnlijk staar was en dat ze dus geen pijn had, alleen minder goed kon zien. Nu heeft ze vandaag opeens dat oogje al heel de dag dichtgeknepen (zie foto)post-29636-0-26840200-1392378928_thumb.j en ik vraag me af of dat met die staar te maken heeft, of dat het een extra ontsteking is ofzo en of ze pijn heeft. Haar andere oogje is wel gewoon open en ziet er volgens mij gezond uit (zie andere foto)post-29636-0-23590200-1392378961_thumb.j.  Weet iemand wat dit is en wat ik hieraan kan doen? Ik ga liever niet meteen naar de dierenarts want dat vind het konijn ook eng. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niet veel van staar, maar dit lijkt er mij toch echt niet op. Van op een afstandje ziet het er hier wel uit als een ontsteking ja, en die moet behandeld worden. Dit is voor mij een duidelijk gevalletje dierenarts. Oogproblemen kunnen ook van de tandjes vandaan komen, wanneer hij de oorzaak dus niet meteen zou vinden kan je dat ook aanhalen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .