Ga naar inhoud

Paco tandjes


lenkas

Aanbevolen berichten

Na 2 weken is zijn urine brand eindelijk weg. Zijn maagontsteking is ook helemaal weg.

Maar deze week was hij opvallend rustig. Hij had ook rustiger en weinig.

Dus zij we naar de DA gegaan. Die zei dat er inderdaad haakjes zijn maar hij gaf een

siroopje mee en hij zei dat het wel beter ging? Dat kan toch ni als je de oorzaak ni weg neemt?

Hij zei als hij niet meer eet moeten we hem oppereren. Ja oke? Ze kunnen dat toch beter nu

doen want nu eet hij te minste nog en is hij nog niet zo verzwakte. Wat moet ik doen?

Afwachten was ik zeker niet van plan ik denk dat ik gewoon een andere DA neem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt idd niet prettig , siroopje mee en dan moet het beter gaan...

Als er haakjes zitten, haalt de siroop dat niet weg nee, hiervoor moet hij onder narcose zodat zijn gebit geslepen kan worden.

Als je geen vertrouwen in deze da hebt zou ik idd naar een andere gaan.

Als hij al minder eet kan hij snel achteruit gaan en moet je dwangvoeren. Als je zeker weet dat het de haakjes zijn waardoor hij rustiger is en minder eet.

Sterkte ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA ik snap het echt niet.. Bij men mama hebben we snuffie die dit ook vaak heeft zie

wordt de dag der na geopereerd in de dierenkliniek daar . Die zeggen dat dit zo snel mogelijk moet doen.

Bij ons papa waar paco en zen bende woont gaan we naar de dorps DA Die is al wat ouder en die zei gewoon geef dit siroopje als

hij niet meer eet gaan we hem opereren . Hij pakt gewoon het probleem ni aan . Hij telt het gewoon uit en maakt het erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .