Ga naar inhoud

proefzakje


ricksem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

al best wel vaak ja maar ik kom steeds weer nieuw voer tegen en dan vind ik het leuk om het uit te proberen :P nou vraag ik me eigenlijk af of het wel goed is om zo vaak over te stappen? afwisseling is wel leuk maar of het ook voor het konijn goed is vraag ik me af op ten duur

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal even uitleggen waarom ik zo vaak ben overgestapt dan word het wat duidelijker;)

eerst had ik gewone merkloze biks dat vond ik maar saai en wou beter voer. toen probeerde ik ss dat wou ze niet hebben,daarna hfst dat ging er ook met moeite in. daarna Beaphar care + daar kreeg ze voernijd van dus gromde als ik het bakje neerzette en drukte me hand weg. toen Cuny compleet vind ze heel lekker en toen heb ik via de webwinkel 2 hooiruifjes bestelt en ik kreeg er een proefzakje rabbit balanch bij en zo doende ga ik nu overstappen op balanch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voernijd komt denk ik eerder omdat ze alleen zit, maar ik vraag me ook inderdaad af of het wel goed is om zo vaak over te stappen.

Als Cuny goed ging heb je toch op zich geen rede om over te stappen?

Ik heb ook wel eens proefzakjes gehad en care + doen ze een moord voor zo lekker vinden ze het, maar ze krijgen het toch echt niet vast. Het is me veel te duur en het is niet nodig want SS doen ze het goed op.

Nu wilden ze laatst ineens geen SS meer eten dus toen ben ik wel gaan twijfelen, maar inmiddels eten ze het weer gewoon

Het balance voer is denk ik wel goed hoor, Kyra krijgt er hier ook wel eens wat van als snoepje omdat zij het ook lekker vindt en ik ook van die zakjes krijg. Leyla moet er niks van weten :P

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .