Nelleke25 Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Jip is schijnzwanger. Zaterdag was ze al druk met stro en vanmorgen was ze mokkig en at ze al minder dan normaal. Nu heeft ze al haar haar uit buikje getrokken. Ze gromt/piept ook een beetje. Moet ik het nestje met rust laten tot ze er geen interesse meer heeft, ze zit er nu steeds in. Iemand nog ervaring hier mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nemolientje Geplaatst: 8 januari 2014 Delen Geplaatst: 8 januari 2014 Wij toevallig vorige week voor het eerst. Omdat we niet wilde dat ze haar eigen haar en dat van mars zou blijven plukken hebben we het laten staan voor ongeveer 5 dagen. Toen keek ze er al een dag niet meer naar om en alles is nu weer de oude. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura020 Geplaatst: 8 januari 2014 Delen Geplaatst: 8 januari 2014 Roos is sinds vanavond ook bezig met een nestje maken, ook schijnzwanger. Nooit meegemaakt dus ben blij dat ik lees dat ik haar maar een paar dagen moeten laten gaan en dat het dan over moet zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten