Ga naar inhoud

Kale neus


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Gisteravond had Mauritz een klein kaal plekje op zijn neus. Ik dacht dat dit kwam omdat ik ze met oudjaar op had gesloten en ze misschien hadden gevochten. Ik heb heel het hok na gekeken en kon geen plukken haar vinden oid. Mijn idee van het vechten heb ik dus meteen maar van de tafel geschoven. Ook aangezien ze tegen elkaar aangedrukt zaten heel de avond en om 12 uur nog.

Nou kwam ik vanmorgen uit bed en ben meteen even bij hem gaan kijken en was de plek ineens 3x zo groot als gisteren!

attachment.php?attachmentid=72201&d=1388575218

Ik ga morgen sowieso contact opnemen met de dierenarts. Maar vroeg me af of iemand weet wat dit kan zijn. Er zitten niet echt schilfers op zijn neusje, het is alleen erg kaal. Verder gedraagt hij zich ook niet anders dan normaal.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat hij kaalgelikt/ geknabbeld is door zijn partner, dat heb ik hier regelmatig gehad met Norris die zo'n kale plek op zijn neus heeft of hoger op zijn koppie en dan was Chuzzle echt de schuldige (vaak op heterdaad betrapt), maar ach ze bedoelde het zooo lief... (dat neem ik tenminste aan dat ze het lief bedoelde:mdr:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .