Ga naar inhoud

raar gedrag na castratie?


ellie Jay

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje geleden mijn 1-jarige franse hangoor ram laten castreren.

Dat is nu ongeveer 4 weken geleden en meneer draait soms precies een beetje door:p

Hij woont zo goed als in heel de veranda, is altijd heel braaf geweest, gaat flink op de kattebak enzo...

Maar nu breekt hij de boel af en eet hij een pak meer als voor zijn catratie.

Voor de rest is hij niet veranderd naar ons toe, hij is nog altijd een lieve sok en staat nog altijd te popelen voor een knuffel en een aai. Zijn opgewonden gedrag (paar-gedrag) is er ook nog niet uit maar ik weet dat het een aantal weken duurt voordat die hormonen eruit zijn dus dat is normaal lijkt me. Maar hij gooit nu fijn al mijn spullen in de veranda op de grond, freet alles op wat ie tegenkomt (stukken kaars en dergelijke die op de vensterbank stonden) en vorige keer zat hij ineens OP zijn bench (daar slaapt ie snachts) en dat is de xxxl bench voor deense doggen, dus heel erg hoog voor zo een dikkie om er zomaar op te springen:D Hij drinkt veel meer, eet zo wat het 3-dubbele hooi en als ik het toelaat zou hij ook het dubbele aan brokken eten... Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Voor de rest lijkt hij nog altijd een heel gelukkig konijn hoor, is heel levendig, grote knuffelaar, kakt goed... Dus niet dat ik me zorgen maak maar hij weegt al 6,2 kilo en ik wil ook niet dat hij ongezond dik wordt:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .