Ga naar inhoud

Woensdag wordt Eeyore gecastreerd!! Spannend!!


Eeyore01

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt, wordt Eeyore eindelijk woensdag gecastreerd. Kan niet wachten! (Aangezien die soms sproeit) Al vind ik het ook spannend. En in het vooruitzicht dat Eeyore en Zoey over 3 weken gekoppeld worden!

Hoop dat ik mij goed voorbereid. Een reismand en de snugglesafe zijn al in huis.. Hebben jullie of tips waar ik me op moet voorbereiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat spannend :D ik verheug me er ook al zo op maar helaas, bij mij is het nog niet aan de orde.. nog geen balletjes in zicht xD

ik zit vooral erg aan hygiëne te denken.. dat bij terugkomst alles schoon is en zo..

succes!

en laat je hier ook zien hoe t verder met m gaat en zo? =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat spannend :D ik verheug me er ook al zo op maar helaas, bij mij is het nog niet aan de orde.. nog geen balletjes in zicht xD

ik zit vooral erg aan hygiëne te denken.. dat bij terugkomst alles schoon is en zo..

succes!

en laat je hier ook zien hoe t verder met m gaat en zo? =)

Hoe oud is kleintje nu? Ja ik zal het hier bijhouden hoe het verloopt. Ben echt benieuwd! Vooral straks als ze samen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke top!

Kleintje is nu nog geen 3 maanden dus die moet nog goed groeien ;) en Chevy is een maand ouder..

jij hebt het net omgekeerd he ;) het mannetje kleiner dan het vrouwtje :) en hoe oud is eeyore nu?

kleintje is trouwens erg veranderd van kleur! ze heeft alleen boven haar ogen een bruine streep, verder is ze bijna helemaal zwart / donkerbruin :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owhja, ik was in de war, kleintje is natuurlijk t vrouwtje!:mdr: Eeyore is ongeveer 4 maanden. Weet de precieze datum niet.. En Zoey is vandaag 3 maanden. Eeyore is ook flink aan het veranderen van kleur! Ben benieuwd hoe t uiteindelijk wordt. Eeyore is bruin/grijs en op z'n rug zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je foto's plaats van na castratie of zo of van koppeling, zal ik eens kijken naar hoe de kleur bij eeyore veranderd ;) ik vond het bij mijne heel apart om te zien.

maar dan is het bij eeyore ook vlot gegaan, om bij 4 maanden al gecastreerd te kunnen worden :) ik vind dat alleen maar beter, dan kun je ze eerder bij elkaar zetten :heart:

hebben ze trouwens al eens kennis gemaakt, door gaas of dergelijks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik doen! Ja, ze hebben al kennisgemaakt :yes: de hokken staan allebei in de woonkamer, dus als de ene los is ken die ff kijken bij de buren :) en Zoey gaat nog wel is bovenop eeyore's hok zitten.

Ze zijn altijd erg nieuwsgierig naar elkaar.

Ja, onze dierenarts castreert al bij 3 maanden, mits de balletjes te zien zijn..

Ik ben echt blij als ze eindelijk samen kunnen. Kunnen ze lekker samen los ipv om en om. :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee !!

Vanmorgen Eeyore naar de da gebracht. Ben heel de dag best zenuwachtig geweest. Vanavond Eeyore weer opgehaald en alles was goed verlopen. Is dat ook eindelijk gebeurd! Eenmaal thuis zette ik zijn draagmandje open en liep hij er uit. Sprong meteen de bank op. Hij gedraagt zich niet anders dan anders. In zijn kooi liggen handdoeken. In zijn toilet liggen kranten waar hij netjes z'n plas op doet. Ook keutelt hij goed! Tot nu toe verloopt alles goed en valt het allemaal reuze mee.

Zoey is met het halen meegeweest naar de da, omdat ze ook werden geënt. Zoey vond het wat minder in de auto, stress. Eenmaal terug in huis gedroeg zij zich ook weer normaal. Behalve dat ze ineens loopt te stampen en ineens van ons schrikt en wegrent. Nou heb ik gelezen dat ze dit doen als er gevaar is. Blijkbaar zijn wij nu dit gevaar. Zal wel weer overgaan.

Nu nog even 2 weekjes wachten tot de koppeling. Da vermoedde dat Eeyore nog niet vruchtbaar was, maar ik loop geen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je foto's plaats van na castratie of zo of van koppeling, zal ik eens kijken naar hoe de kleur bij eeyore veranderd ;) ik vond het bij mijne heel apart om te zien.

Bij deze:

attachment.php?attachmentid=71234&d=1382305337\

attachment.php?attachmentid=71235&d=1382305371\

Nu heeft ie echt een baan op zijn rug en het donkere rondje, wat kleintje volgens mij ook had om z'n mond, is weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm baan op de rug is vermoedelijk ook de rui (al is het wel wat laat) Mijn dwergje is grijs (chinchilla) en had ook wekenlang een zo'n donkere baan over haar rug. Sinds deze week is het pas weer 1 kleur. Maargoed ik ben ook nieuw in de konijnenwereld, dus misschien vertel ik wel onzin :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja bij mij is dat echt absoluut niet zo, zown baan! :o wel merkte ik vandaag dat de mijne echt even flink uithaarde..

voor mijn gevoel komt die van mij dus nu pas in de rui..

maar same here, misschien ben ik wel hartstikke gek en is dat eigenlijk te laat xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Sorry voor m'n late reactie. Spannend voor Chevy!!

Ik moest 2 weken wachten van de da.

De koppeling met Eeyore en Zoey ging echt top! Ze hadden elkaar natuurlijk wel al vaak gezien en aan elkaar geroken dus misschien scheelt dat. Ik heb ze samen in de woonkamer laten lopen en dat ging meteen goed. Niet gevochten oid. Nu zijn het echt jut en jul samen. Ze doen alles samen, samen eten, drinken, elkaar wassen, tegen elkaar aanliggen als ze slapen echt super lief!! Ik zal even wat foto's plaatsen.

Ben echt benieuwd hoe chevy z'n castratie gaat en straks de koppeling met kleintje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .