Ga naar inhoud

Terug van de dierenarts...


Stamperlove

Aanbevolen berichten

Hoi!

We zijn net terug van de da,omdat Stamper niet wou eten..

Haar darmen zijn wat opgezwollen dus heeft ze injectie met een beetje antibiotica gekregen en heb ook druppels voor in Water te doen voor haar darmen te stimuleren en ik mag nu maar 1 eetlepel biks geven ( ss ) en ze moet vooral veel hooi eten. De da zei ook dat ze maar 1 soort groente per dag mag krijgen omdat ze anders te weinig hooi eet en ze wss ook gevoelige darmen heeft.de da zei dat ze nog nooit zon konijn over de vloer had gehad die niet wou blijven zitten :P met drie hielden we haar vast en was ze nog amper te houden :P hopelijk wordt ze snel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ! Ze eet terug goed en eet veel hooi ( dat super is !)

Ik geef nu s'morgens een beetje water met 7 druppels,na school geef ik ze beetje water met 7 druppels met een spuitje in de mond ( uiteraard zonder naald ! ) en s'avonds vers water met de druppels,de druppels heten Rodikolan , ooit al van gehoord ? Het is voor de spijsvertering te bevorderen, ze lust het wel graag precies hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .