Ga naar inhoud

Zwarte vlek


babsske

Aanbevolen berichten

Beste Bbers,

Mijn konijn had een zwarte plek op zijn huid onder de vacht.begon klein met een korstig randje. Vervolgens groeide het erg snel het zwarte plekje en ben ik naar de da gegaan. Na overleg hebben we het operatief laten verwijderen en opgestuurd dit is gebeurd op 5 augustus het monster is opgestuurd voor onderzoek.

na 10 dagen mocht bij mijn konijn zijn rompertje af ter bescherming van de wond.2 dagen ernaar ontdekte ik aan zijn zelfde kant nog een bultje.

Nu vandaag heb ik mijn konijntje in laten slapen omdat het helemaal niet goed ging hij werd zeer verkouden en binnen een paar dagen zat 1zijkant van het konijn helemaal vol met bultjes en sommige hiervan werden ook al zwart. Na het inslapen heeft de da voor mij gebelt naar het laboratorium of er uitslag was. En inderdaad het was kanker.

Het enigste wat ik even nog kwijt wilde is dat een zwart vlekje op de huid meestal niet goed is. Heb gezocht op bb naar zwart vlekje op de huid en vond hier best veel over in de geschiedenis van de bb.

Mensen schaam je niet en ga naar de da.

Mijn. Konijntje helaas hebben we aan gedaan wat we konden maar helaas heeft het niet mogen baten.

Mis je keesje

aangepast door babsske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .