Ga naar inhoud

in de weg staan


ricksem

Aanbevolen berichten

Je hebt een voedster??

Ik zou haast zeggen, da's meidengedrag. Ik kan geen verklaring geven, maar ik herken het wel. Met m'n voedsters, m'n poezen, de hennen in het kippenhok. Ze doen soms gewoon zo ontzettend moeilijk.

Ik merk het af en toe zelfs bij m'n dochter..., waarom makkelijk doen als het moeilijk kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het typisch meiden gedrag is weet ik zo net nog niet want mijn ram kan er ook wat van.

Hier bijten ze alleen niet. Het is alleen een beetje duwen of zachtjes krabben.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan inderdaad.

Konijnen zijn soms net kleine kinderen, ze moeten je vaak even uitproberen en kunnen zo nu en dan lekker koppig en dwars zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ren van 50 vierkante meter voor 4 konijnen. Lijkt mij voldoende ruimte. Maar nee, de baas van de groep moet altijd precies daar lopen of liggen waar een ander konijn of ik zit. Als een ander konijn ergens ligt krijgt die een duw met zijn neus, en moet die wieberen. Dat kan meerdere keren achter elkaar door gaan, en als ik ergens zit dan moet ik ook weg. Ik blijf gewoon zitten hoor, maar volgens mij is het een dominantie-dingetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ren van 50 vierkante meter voor 4 konijnen. Lijkt mij voldoende ruimte. Maar nee, de baas van de groep moet altijd precies daar lopen of liggen waar een ander konijn of ik zit. Als een ander konijn ergens ligt krijgt die een duw met zijn neus, en moet die wieberen. Dat kan meerdere keren achter elkaar door gaan, en als ik ergens zit dan moet ik ook weg. Ik blijf gewoon zitten hoor, maar volgens mij is het een dominantie-dingetje.

Nu je het zegt, mijn ram doet dat ook weleens bij mijn andere konijn. Zit ze gewoon lekker rustig, moet hij haar weer wegjagen om er vervolgens zelf te gaan zitten... Zucht, konijnen...! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .