Ga naar inhoud

castratie onder plaatselijke verdoving


sabbie89

Aanbevolen berichten

Ik heb fibotje opgehaald bij de DA omdat hij vanochtend is gecastreerd. Ik lees overal dat ze onder narcose zijn geweest.

Fibo heeft een plaatselijke verdoving gehad. Hij is nu gewoon aan het huppelen in zijn kooi (wel met handoeken) alles even aan het ontdekken. hij is alleen iets rustiger dan normaal maar eet en doet zijn ding. Hij is verder ook niet angstig naar handen of iets want dat was waar ik mij het meeste zorgen om maakten.

Gebeurd dit vaker zo?? want ik ben er wel over te spreken.

nog tips over hoe ik de melicijn kan geven ik heb babyvoedig gehaald maar hij is er nog niet zo over te spreken maar kan ook komen omdat hij net thuis is.

grt sabbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor dat gebeurt vaker zo. Een van mijn rammen is ook onder plaatselijke verdoving gecastreerd.

Wat medicijnen betreft zijn er meerdere manieren, je kan het medicijn mengen met wat anders, op een blaadje witlof of iets dergelijks doen, sommige mensen wikkelen hun konijn in een handdoek en zo zijn er wel meer opties. Het is altijd even zoeken wat de makkelijkste manier is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaan ze onder narcose maar ik hoor ook wel eens dat plaatselijk veiliger is omdat het zon klein diertje is en narcose een risico is. Junior is gister gecastreerd.. Gaat ook erg goed. Heb hem vandaag geen pijnstillers gegeven. Eet goed en springt vrolijk rond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .