Ga naar inhoud

slijmerige ontlasting


Rowena87

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren merkte ik dat er kleine propjes en soms een laagje slijm bij de keutels van Daya zitten. De keutels die ik vind verschillen heel erg, de ene is heel klein en zacht en andere zijn weer van een normaal formaat, maar allemaal wel met een beetje slijm/ gel achtige substantie. Gisteravond weigerde hij ook biks te eten, hooi heeft hij wel een beetje gegeten, maar vannacht heb ik hem toch een beetje dwangvoeding gegeven, wat hij gewoon oplikte van een lepeltje. Hij wil ook niet meer drinken uit een drinkfles, maar wel uit een bakje, dus die heb ik ook voor m neergezet.

Vanmiddag heb ik een afspraak met de DA en heb een beetje op het forum gelezen, maar wanneer ik die verhalen lees maak ik me alleen maar meer zorgen.

Hebben jullie tips wat ik vanmiddag niet moet vergeten bij de DA? En misschien ideeën wat ik tot die tijd voor hem kan doen?

En hij zit nu sinds een week samen met een voedster, moet ik haar ook meenemen naar de DA? Ze is wel heel lief voor hem, blijft bij hem liggen en wast hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .