Ga naar inhoud

BDK's wie van de 3 konijntjes???


RMS

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik voor de 2e keer een klein trosje bdk's gevonden. Nu heb ik 3 konijntjes en weet ik niet van welke het is. Van alledrie zijn de kontjes schoon, zijn ze levendig en eten en drinken ze evenveel. Dit weet ik omdat we ze uit de hand voeren. Ze krijgen voor 3 konijntjes van een kilo 45 gram SS verdeeld over 2 keer per dag en 2 keer groenvoer met iedere dag witlof, andijvie, verse kruiden een klein stukje wortel en dat wat paprika of zo erbij. Verder eten ze echt heeeel veel hooi dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen.

Ik heb ze wel een grote tak gegeven van een appelboom en die hebben ze kaal geknaagd.

Kan het nu kwaad dat ik die BDK's heb gevonden?

Zo ja, hoe kan ik dan van de drie zien wie het is??

Beetje lang verhaal, mar ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij mij heel raar, ze krijgen altijd hetzelfde te eten.

Het gaat weken goed en dan ineens vind ik een dag allemaal bkd's of een paar dagen.

En dan gaat het weer weken goed en vind ik niks.

Ik weet ook niet van wie het is of van allebei, maar ik maak me er niet druk om.

Zolang het een enkele keer is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij mij heel raar, ze krijgen altijd hetzelfde te eten.

Het gaat weken goed en dan ineens vind ik een dag allemaal bkd's of een paar dagen.

En dan gaat het weer weken goed en vind ik niks.

Ik weet ook niet van wie het is of van allebei, maar ik maak me er niet druk om.

Zolang het een enkele keer is ;)

Goed te horen dat het bij jou ook wel eens gebeurd en dus niets ernstigs is. Bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .