Ga naar inhoud

Morgen wordt mn nijntje gecastreerd


Alyssa92

Aanbevolen berichten

Morgen is het eindelijk zover, mijn lieve rambo wordt gecastreerd!

Ben er nu al gewoon zenuwachtig voor, en vind t aan de ene kant zo sneu! Maar alleen maar beter voor hem strakjes als die samen met pluisje kan zijn!!

Heeft er iemand nog tips voor me als die weer terug is of voordat k hem ga brengen?

Sowieso hou k hem nog 2 weekjes apart van pluis, of is dat tekort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleedje of handdoek is prima hoor. Gewoon lekker bij laten komen en in de gaten houden of hij wel weer gaat eten. Maar meestal zijn rammen er toch wel weer snel bovenop! 2 weken uit elkaar laten is prima.

En zielig, nee joh, straks kan hij fijn samenwonen met zijn vriendinnetje toch ;). Stukken leuker dan een leven alleen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rambo is gecastreerd, hij is nu net weer thuis :).

Nog wel erg suf, en doet nu ff lekker niks, dus ik laat hem nu ff lekker rusten!

hij zit nu alleen in zn eigen ren met kooi, pluis kan hem wel eventueel zien.

Sowieso ruikt ze hem denk ik wel, want hij is weer thuis en ze eet en speelt weer :mdr:

Ik begreep dat die binnen 24 uur weer moet eten?

en ik vroeg me af hoe lang ze nog 'suf' blijven of dit zal zeker wel per konijn verschillend zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen zijn allebei gecastreerd en bij mij ging het eigenlijk wel goed!

Ik had ze gewoon in een traliekooi (ik weet niet precies hoe je die moet noemen, maar zo'n plastic bak met daarboven tralies) gezet met veel hooi en een handdoek en ik had ze veel laten rusten en ze een beetje verwend. Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .