Ga naar inhoud

welke DA om voortanden te laten verwijderen in omgeving Putte?


Calypso

Aanbevolen berichten

Deze week heb ik mijn rammetje van 5 maanden laten castreren, zodat ik er over een maand een voedster bij kan zetten.

Helaas zag de DA dat zijn voortanden verkeerd groeien, olifantstanden. Ook ontbreekt er onderaan een tand. Zij heeft ze geknipt (ik weet ondertussen na wat internetspeurwerk dat dit niet goed is).

Ze zei ook dat dit waarschijnlijk elke maand zou moeten gebeuren, wat ik niet fijn vind voor het konijn. Hij is wel handtam en heel vriendelijk, maar we pakken hem eigenlijk nooit (ruime buitenren), wat hij dan uiteraard wel eng vindt als we dat wel doen. Ik wil hem elke maand de stress besparen en voorkomen dat hij bang van ons wordt.

Aangezien ik gelezen heb dat konijnen ook prima zonder voortanden kunnen leven, denk ik dat ik ze beter laat verwijderen.

Maar waar kan ik daar in mijn omgeving (2950 Kapellen voor België of 4645GE voor Nederland) voor terecht? Op jullie lijst zag ik kliniek Visdonk in Roosendaal en hospitaal St Jan in Brasschaat. Die zitten bij mij in de buurt, maar heeft iemand ervaring met hem wat betreft voortanden verwijderen? Of heeft iemand een goede ervaring bij iemand anders in onze buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .