Ga naar inhoud

Groenvoer


Alyssa92

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum, en misschien staat mijn vraag hier ook al ergens?

Zo ja, dan mijn excuses...

Ik heb een teddy dwergkonijntje van nu 9 weekjes oud,

Ze heeft nooit groenvoer op, maar zou haar dat graag wel willen geven...

Ik was al begonnen met andijvie toen ik haar had bij 8 weken, alleen eet ze er totaal niet van, geen hapje niks.

Dus was ik er na een aantal dagen maar mee gestopt omdat ze er toch niet van eet.

Nu deze week heb ik komkommer gehaald en haar dat geprobeerd te geven, maar ook daar wilt ze niks van proeven..

Iemand misschien tips? Of moet ik nog meer geduld hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met witlof begonnen, dat wilden ze meteen allebei graag hebben. Andijvie wilde Kyra de eerste paar dagen ook niet veel van weten, inmiddels eet ze het net zo lief als witlof.

Ik ben heel klein begonnen, allebei de helft van zo een klein blad witlof. Nu iets meer dan een week later krijgen ze 2 grote bladeren en daarbij dan een blad andijvie. Die ben ik er later bij gaan geven. Misschien bouw ik wel te voorzichtig op hoor, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik heb ook een nieuw konijntje van 7 weken ongeveer en ook weinig ervaring. De mijne eet goed groenvoer, elke dag iets meer. Hij is gek op witlof, sla en komkommer. Ik zou gewoon verschillende groenten proberen en dan natuurlijk erg qeinig aan et begin. Of een stukje wortel of loof. Gewoon kijken wat hij lekker vind, hij moet misschien ook even wennen. De mijne kreeg geen hooi bij de vorige eigenaar en at dit de eerste dag ook niet.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .