Ga naar inhoud

Gekke stuiptrekking


Noor88

Aanbevolen berichten

Hoihoi! Mijn konijn was net even in huis en lag op een gegeven moment in een grote doos toen hij hele gekke bewegingen maakte, uit het niets een paar seconden lang. Leek een beetje op lentesprongen, ongecontroleerd en snel. Ik heb dit nooit eerder gezien... Is dit erg of normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als binkies inderdaad. Wacht maar tot hij een bunnyflop maakt, dan schrik je pas :P

Bunnyflop dat was het wordt dat ik zocht net :P pff schrok me de eerste keren helemaal rot Jailbreaker deed dit namelijk voor het eerst op mijn schoot toen hij 3 weken oud was en ik hem de fles aan het geven was haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik toch blij dat ik op dit forum ben gestuit voordat ik al deze dingen bij de konijnen zag!

Onze Blacky heeft effe gewacht eer hij ons heel wat binkies liet zien en ik was er zo ongeduldig op aan het wachten.

Ons Rosalie is de bunnyflopper en ik wist gelukkig wat het was, want toegegeven, zelfs als je voorbereid bent, ziet het er toch heel gek uit en ben je best even bezorgd hoor!

En naar gelang hoe onze Blacky aan zijn binkies gaat beginnen of als hij heel happy begint te schudden, is het toch ook altijd ff nadenken: ohja, dit is in orde, hij is gewoon heel erg blij!

Maar ik vind het enorm fijn om te zien!

(wordt tijd dat mijn koppel het terug doet, ik mis die gekke streken!! Maar komt in orde hoor ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .