Ga naar inhoud

Wat te doen..


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

Hoi ben ik weer , na nog een incident ga ik hoogstwaarschijnlijk binnen 14 dagen weg waar ik woon. De konijnen kunnen waarschijnlijk , ik weet wel zeker niet mee (Ga stenger en meer structureel wonen , een stap terug dus ook geen huisdieren vermoed ik , en ik wil ze niet van hot naar her sjouwen.)

Nu heb ik bij mijn ouders een ren , daar wonen Utopia en Kerst al. Kerst is anti andere konijnen , en Utopia net zo. Het hok van Dob en Nyn is rijp voor de sloop en die gaat ook niet mee dan. Maar zal ik voor een viertal gaan , door een pro ze laten koppelen of moet ik knopen doorhakken en een koppel wegdoen? Er is kans dat ik een nieuw hok krijg maar mak buiten de ren niks neerzetten meer.

Weet dat het allemaal nog onduidelijk is maar ik ben flink in de stress om mijn 'kinderen'en weet even niet wat ik regelen moet voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp, wonen Dob en Nijn nu nog bij jou.

Kun je Dob en Nijn dan ook niet bij je ouders plaatsen?

Dan hoef je ze toch niet perse aan Utopia en Kerst te koppelen.

Je kunt de kooi/hok en ren dan toch gewoon meegeven.

Misschien kun je met je begeleiding een regeling treffen voor je konijnen?

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze niet gaan proberen te koppelen als je nu al denkt dat dat niks wordt, straks maak je meer stuk en zijn deze 2 stabiele koppels ook niet meer stabiel. Dan zou ik toch een koppel weg doen.. hoe moeilijk dat ook is.. Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mee :

20130628_140123.jpg

Ze zijn in de stal gesetteld , echt sneu als je ziet dat het enigste konijn op de zorgboerderij er zo bijzit :

20130629_102553.jpg

Nog in hun oude hok , misschien maakt de timmerman een nieuwe voor me. Dob en Nyn hebben met panelen een wen stukje en dan kan ik aan de inrichting beginnen.. Van de winter moeten de schapen er weer staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .