Ga naar inhoud

Kruidenhooi


Charita

Aanbevolen berichten

Ik heb net voor het eerst kruidenhooi geïntroduceerd bij mijn konijntjes. Zo te zien een groot succes. Ik had het maar even in een bakje gedaan om uit te proberen. En het is nu 2u later al bijna op.

Ik wil ze natuurlijk niet geheel op kruidenhooi hebben maar dit als extraatje geven.

Maar nu is mijn vraag, kunnen konijnen teveel kruidenhooi eten? Oftewel is het minder goed voor ze dan gewoon hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja ik heb met de smaak brandnetel moeten stoppen. Leyla blijkt er allergisch voor ofzo. Ze begon ineens vreselijk te niezen. Dus ik dacht al uh oh die is ziek! Tot ik me bedacht dat het was sinds ik met de kruidenhooi begonnen was. Zodra ze haar neus in het hooi stak begon ze ook telkens erger te niezen. Maar zelfs van een afstandje werd ze geprikkeld.

Gisteren middag alles verwijdert en weer vervangen door normaal hooi. Gisteren avond nog 1x horen niezen en daarna niet meer. Ga er dus van uit dat het de kruidenhooi geweest is. Hoop dat het dan wel veilig is om een ander smaakje te proberen.

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .