Ga naar inhoud

Bram is gecastreerd!


Big Tasty

Aanbevolen berichten

Hoi!

Vandaag is Bram gecastreerd. Ik heb hem zelf gebracht maar mijn broertje heeft hem moeten ophalen omdat ik iets dubbel had gepland waar ik echt niet onderuit kon.

Ik had Bram een flinke bak met eten meegedaan, groenvoer, hooi en brokjes. Dat bakje is niet mee teruggekomen. Beetje raar? Mijn broertje had ik het ook vergeten door te geven, kan me niet voorstellen dat hij alles uit het bakje heeft opgegeten. Bram eet wel wat weer, ook op de praktijk had hij wat gegeten. Dus ga er vanuit dat dat goed komt :).

Bram is ook best levendig! Springt al een beetje rond enzo.

Wat ik mij afvraag, zal ik Bram vannacht binnen of buiten houden? Normaal gesproken leeft hij echt op het balkon en als ik thuis ben mag hij kiezen, staat de deur op een kier en kan hij binnen en buiten hupsen :). Nu is hij ook lekker buiten, maar ik weet niet zo goed wat ik er vannacht mee aan moet. In het nachthok heb ik lekker wat kranten gelegd en wat doeken. Wat zouden jullie doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is altijd verteld dat je je konijn na een castratie het beste binnen kan houden omdat hij nog moeite zou kunnen hebben met zijn temperatuur op peil te houden. Ik persoonlijk denk dat ik hem binnen had gelaten voor de eerste paar dagen. Just in case.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .