Ga naar inhoud

Wat is HFST?


tralanijntje

Aanbevolen berichten

Maar heel moeilijk.

Valt best mee hoor. In de Intratuinen hebben ze het en als je te ver woont (zoals ik) kan je eens een mailtje sturen naar HFST zelf en je woonplaats vermelden. Dan kijken ze waar er in je buurt een leverancier is. Zo heb ik een gevonden op 15min rijden (ipv 1uur naar de Intratuin).

Wie zoekt, die vindt ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt best mee hoor. In de Intratuinen hebben ze het en als je te ver woont (zoals ik) kan je eens een mailtje sturen naar HFST zelf en je woonplaats vermelden. Dan kijken ze waar er in je buurt een leverancier is. Zo heb ik een gevonden op 15min rijden (ipv 1uur naar de Intratuin).

Wie zoekt, die vindt ;).

Ik zal eens proberen want bol.com vaagt 24 euro wat ik best duur vind(10 euro meer en je hebt een zak ss) bedankt voor de tip.

Als je de zoekfunctie gebruikt op hope farms dan kom ik meestal een uur vandaan. Dus ik zag bol.com als uitweg want ik had nog voor een deekje voer.(juist genoeg om te mengen)

Bedankt voor de tip.

XxxJolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is misschien een rare (domme) vraag maar wat is HFST? Ik zag enkele berichten die dit vermelden

maar wat is het nu eigenlijk? Ik weet wel dat het een soort konijnenpellet is zoals SS want ik zelf gebruik SS

maar is HFST dan alleen maar in Nederland verkrijgbaar? :)

Als je iets niet weet is het toch nooit een domme vraag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .