Ga naar inhoud

syfilis bij mijn konijn


Denise1994

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. Ik heb nu 3 konijnen. een mannetje (stamper) en een vrouwtje (lilly). en heb nu 1 jong (lucky) van hun ze is nu 1 maand.

Maar ik heb nu korstjes ontdekt bij Lilly op de neus ook komt het op de vulva. Ik weet denk zeker dat het syfilis is.

Mijn vraag was nu wat de kosten hiervan zijn?, en weet iemand wanneer ze behandeld mogen omdat lucky nu pas 1 maand is.

Ik heb dierenartsen afgebeld maar kreeg geen duidelijkheid van hun. ik ga ze zo ie zo laten behandelen, alleen omdat ze allen drie behandeld moeten worden gok ik dat het aardig wat gaat kosten?

weten jullie ook een goeie dierenarts waar ik ze kan laten behandelen, ik woon in omgeving van Leiden.

alvast bedankt!

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stitch heeft het ook gehad. Ik heb hier nog het doosje medicijn waarvan de prijs er nog opstaat. Het was €19.23 dus echt niet veel. Dit was voor 1 konijn. Ik heb er nog over maar weet niet precies hoeveel. Misschien kom je wel toe met 1 flesje voor 3 konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt!, ik heb zelf voor konijnen gekozen dus vind ook dat ik ze moet behandelen natuurlijk. Maar wou graag weten waar ik aan toe ben haha. ga volgende week gelijk naar de dierenarts :)

weet alleen niet of de kleine ook gelijk behandeld kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .