Ga naar inhoud

Ruimte voor zichzelf


Tyro en Bunny

Aanbevolen berichten

Bommel en Pluisje hebben het goed samen. Ze eten samen, gaan samen op onderzoek uit, wassen elkaar (nouja, dat is nogal eenrichtingsverkeer, Pluisje wast Bommel van top tot teen en ze mag blij zijn als Bommel een likje terug geeft haha), en ze rusten samen. En daarbij hebben ze nooit ruzie.

Maar ze zijn ook best vaak apart, valt me op. Nu ook weer, ligt Bommel in het nachthok en Pluisje ligt helemaal aan de andere kant van de tuin! Ik dacht dat konijnen graag samen zijn, groepsdier - prooidier - veilig voelen enzo. En dat ze dus ook niet graag alleen zijn.

Blijkbaar hebben ze toch geen zin om de hele dag op elkaars lip te zitten. Het houdt de relatie gezond denk ik, haha.

Hoe doen jullie konijnen dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij liggen soms heel ver bij elkaar vandaan en op andere momenten kunnen ze elkaar niet missen. Soms hebben ze even genoeg van elkaar, of is de een lui terwijl de ander op onderzoek uit wil. En even later kunnen ze weer heerlijk kleffen. Lijkt me heel gezond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij gaan ook wel eens ieder hun eigen weg. Vooral als ze de hele tuin hebben rennen ze ieder een kant op of liggen ze ieder op een eigen plekje. Uiteindelijk zoeken ze elkaar altijd weer op. Lijkt me heel normaal.

Ze hoeven ook niet de hele dag tegen elkaar aan te liggen of achter elkaar aan te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doen ze het zelfde, het is niet echt een klef stel ze zijn leuk met elkaar nooit vechten maar ik zie ze nooit echt mega klef doen. Ze gaan hun eigen gang hier, en soms gaat de een de ander even halen om iets te laten zien ofzo. Ziet er super leuk uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen, ieder koppel is weer anders :)

Nu ook weer, zitten ze al een poosje ongeveer twee meter uit elkaar en opeens spurt Pluisje naar Bommel om hem te wassen, en nu hupsen ze net samen weer weg. Buiten beeld, maar ze gingen in ieder geval samen.

Ach, het is in ieder geval een teken dat ze zich ook in hun up op hun gemak voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .