Ga naar inhoud

Blauwe plekjes??


CynthiatB

Aanbevolen berichten

Vanmiddag was ik eventjes met Pip aan het kroelen en zag toen donkere vlekjes op haar huidje (echt op de huid en dus niet in de vacht). Het is me nog nooit eerder opgevallen dat ze dit had. Nu heb ik er twee gevonden maar nu vroeg ik me natuurlijk af wat dit is. Zijn dit gewoon pigment vlekjes? Of zijn dit misschien kleine blauwe plekjes zoals wij mensen die ook kunnen hebben? Bram wil zijn mannelijkheid soms nog bewijzen en trekt soms dan ook echt plukjes haar eruit. En omdat dit aan de bovenkant zit zeg maar moest ik daar eigenlijk als eerste aan denken.

Iemand enig idee?

Vanavond is weegschaal tijd en dan zal ik eens even een foto proberen te maken, voor het geval het totaal onduidelijk is waar ik over praat :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dacht ik vraag eerst hier eens rond, misschien dat iemand van hier het bekend voorkomt.

Heb vanavond 2 fotootjes gemaakt.

Hier in het klein, met een link naar een grotere foto zodat je het goed kunt zien.

attachment.php?attachmentid=67789&thumb=1&d=1365627046

http://www.bunnybunch.nl/community/album.php?albumid=6637&attachmentid=67789

attachment.php?attachmentid=67790&thumb=1&d=1365627448

http://www.bunnybunch.nl/community/album.php?albumid=6637&attachmentid=67790

Bij beter kijken viel me wel op dat de haartjes bij deze plekjes ook wat donkerder zijn op de huid.

Nou ben benieuwd of één van jullie dit misschien herkend. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Bobby heeft dit ook eens gehad.

Dat was waar hij flink gelikt was door zijn vriendin, ze had zo hard gelikt dat de haren ver weg waren.

Er was een wondje ontstaan en het korstje van dit wondje zag er ook zo uit.

Kijk eens of je kunt zien of het echt de huid is of dat het erop ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .